Valmennuksen sisältö
Valmennuksessa pureudutaan yleisölähtöisesti TikTok:in perusteisiin, mikä on TikTok ja miten sitä voi hyödyntää yrityksen markkinoinnissa. Tarkastelemme sosiaalisen median perusteita mukaan lukien Instagram- ja Facebooksivut ja niiden yhdistäminen. Harjoitellaan osallistavien päivitysten tekemistä ja ajastamista sekä tarina-osion pitämistä aktiivisena (linkit, ajankohtaisuus, musiikit). Tutustutaan erilaisiin sosiaalisen median kanavissa käytettyihin julkaisutyökaluihin (Reels, Tarinat, Syöte, Ryhmät, Tapahtumat, Kelat, Oppaat, Tuotteet, Kaupat).
Työkaluksi osallistujille jää sosiaalisen median tehokkaan sisältösuunnittelun opit sekä somekalenteri, joka auttaa ennakoimaan, suunnittelemaan ja pitämään uutisvirran aktiivisena!
Valmentaja
Marianne Kupari on sähköisen markkinoinnin asiantuntija, joka tuntee muuttuvan sosiaalisen median kentän. Hän hallitsee erilaiset sähköisen markkinoinnin työkalut perinteisimmistä uutiskirjeistä alati uudistuviin Facebook Business työkaluihin sekä hakukoneisiin. Hän tekee asiakkaille johdonmukaista sisällöntuotantoa eri medioihin, verkkosivustoille sekä kouluttaa organisaatioita sähköisten työkalujen käytössä ja kaikissa markkinoinnin kehitystarpeissa asiakaslähtöisesti rempseällä otteella. Mariannen tavoite on inspiroida, innostaa ja kannustaa ottamaan askelia kohti sähköisen markkinoinnin maailmaa.
Valmennuksen järjestää NOSTEtta työnantajakuvalla ja työhyvinvoinnilla -hanke.
Ilmoittautuminen
HOX Ilmoittautumista on jatkettu. Ilmoittautu 31.10.2022 mennessä täällä